فرشته کوچکم

ویار

1392/3/6 21:25
نویسنده : مامان آلیس
57 بازدید
اشتراک گذاری

          دختر گلم هر هفته ٤ شنبه شبا با بابایی میری تو سایت نی نی سایت و هفته

         مربوط به تو رو می خونیم کلی واست ذوق می کنیم که داری بزرگتر میشی گلم

        کلی منتظرتم عزیزم.راستی بهت نگفتم مامانی چی دوست داره بخوره اوایل که

        هنوز نمی دونستم تو وجودمی اوایل مهر بود و شدیدا دلم هلو می خواست که

       هلو زیاد دیگه نبود تا زمانیکه مامانی فهمید یه جوجوی ناز داره که همه دیگه واسه

       مامانی هلو می خریدن.بابا اسد اینا رفته بودن تهران هلو دیده بودن واسم خریدن

      یه بارم از سنقر واسم خریدن.هر جا هر کی میدید واسم میخرید.گلم الانم به آب ویار

      دارم.وای نمی دونی چقدر آب دلم می خواد.بعضی وقتام آب معدنی دلم میخواد.

      گلم همه کارات راحت بود واسه مامانی حتی ویارم. اصلا مامانی با وجود تو اذیت

      نشد گلم. یه بارم حالم بد نشد عروسکم تو بهترین نی نی دنیایی که اصلا مامانی

      اذیت نکردی. مامان قربونت بره عروسک نازم.الان مامان ناهید پیشمه که دارم واست

      مینویسم مامان ناهیدم داره میگه منم قربونش برم گلی همه خیلی دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)