فرشته کوچکم

نوار قلب

1392/5/10 1:30
نویسنده : مامان آلیس
60 بازدید
اشتراک گذاری

   گل دخترم دیروز و امروز احساس کردم کمتر تکون می خوری. خیلی نگرانت شدم عزیزم.

  با مامان ناهید و بابا اسد رفتیم پیش دکترت تنها رفتم مطب اما چون دکترت دوست مامان

ناهیده هیج وقت تو نوبت نمی مونم و هر زمان برم نوبت منه.آخه دکتر صدیق و مامان ناهید

همسفر مکه بودن با هم و اونجا دست خواهری دادن.رفتم چیش دکترت وقتی گفتم تکونت

کمه نگران شد و گفت برم خونه یه عالمه شام با چیزای شیرین بخورم یه ساعت به راست

بخوابم ببینم جقدر تکون میخوری باید ٤ تا تکون محکم میخوردی تو یه ساعت.شب کباب

با کلی آب میوه  خوردم و به سمت راست خوابیدم اما گلم تکون میخوردی اما خیلی

ضعیف فرداش دکترت گفت باید نوار قلب بگیری با بابای شب رفتیم بیمارستان امام رضا

که گفتن برم شام بخورم که رفتیم طاق بستان با بابایی.که خدا رو شکر نوار قلبت سالم

بود و گفتن باید سونوم بدم که وقتی رفتی سونو اجازه دادن باباییم بیاد تو رو ببینه.کلی

جفتی ذوق کردیم گلم تو سونو همه جاتو به بابایی نشون دادن دستاتو مشت کرده بودی

عزیزم.که خدا رو شکر گفتن سالمی و مشکلی نیست.

١٥/٢/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)